Electronic review: 7 nume care sunt MUST in orice PLAYLIST!

La ce bun sa pleci afara, daca la intoarcerea in tara nu ai de share-uit si niste muzica buna?

Recunosc, Festivalul Sonar de la Barcelona a fost ca o gura de aer proaspat in playlist-ul meu. Cele 3 zile la Sonar by Day si 2 nopti la Sonar by Night m-au facut sa ma reconectez la o lume de care imi era dor. O lume pe care unii o considera doar muzica electronica, iar altii o ridica la rang de arta. Pentru mine a fost o experienta mai mult decat inspiring din punct de vedere muzical, vizual si senzorial. Pentru ca o sa razi, dar da, un show electronic bun se si simte.

Asa ca m-am intors cu o lista misto de 7 artisti must-hear vara asta si cu cateva hint-uri cool care sa te faca sa dai un PLAY. Nu sunt neaparat nume noi, ci mai degraba o recomandare sincera.

ARCA – a fost revelatia festivalului, iar pentru spanioli este fara indoiala unul dintre act-urile preferate. Alejandro Ghersi (pe numele real), producatorul, compozitorul si DJ-ul in varsta de doar 28 de ani s-a mutat din Venezuela in Londra, a lansat 3 albume de studio is a lucrat cu Bjork, Kanye West is FKA twigs. N-o sa te bat la cap ca sa vezi cat e de tare – te las pe tine sa imi spui daca merita incoronat The NEW HIT Boy.

MASTERS @ WORK – la Sonar au mixat vineri 6 ore incontinuu la Sonar Car si recunosc, pe mine m-au facut sa dansez. Little Louie Vega is Kenny Dope Gonzalez – duo-ul infiintat in ’90 are o intreaga istorie pe scena international de DJ-ing si remixing iar dpe lista lor de colaborari se regasesc si Michael Jackson, Janet Jackson, Madonna, Donna Summer, Gus Gus, Jody Watley, Jamiroquai, Earth, Wind & Fire is Stephanie Mills.

MODERAT – Modeselektor si Apparat nu sunt niste new entries pentru target-ul muzical de gen in Romania. Dupa ce au fost main act sambata noapte, la Sonar by Day, nemtii care au fost numiti in 2009 “The #1 Live Act of the Year” in Resident Advsor – vin la Electric Castle anul asta.

NICOLAS JAAR – new yorkez-ul care a ajuns pe radio in Romania cu “Mi Mujer”, a revenit la Sonar anul asta. Spun a revenit pentru ca in 2012 a impresionat atat de tare incat si-a trecut in portofoliu titlul de “Best Set” is ne-a vizitat si pe noi cam in aceeasi perioada la Arenele Romane si The Mission 1st of May.

SETH TROXLER & TIGA – le-au luat locul baietilor de la Masters @ Work sambata si au mizat tot asa 6 ore la Sonar Car. Au inceput jos si nu s-au oprit pana cand nu s-a facut ora de after. O experienta uplifting!

NICK HOOK – Cu peste 130 de remixuri recunoscute oficial la activ, pe Nick e bine sa il chemi sa iti deschida petrecerea la orice ora din zi si din noapte.

JUSTICE – francezii Gaspard Augé and Xavier de Rosnay acum cativa ani erau act de warm-up, desi fusesera deja nominalizati la Grammy dupa debut. La Sonar CLUB au umplut sala si au facut 5000 de oameni sa se calce in picioare la propriu pentru beat-urile lor care combina techno cu influentele indie is synth-uri strong rock. Duo-ul a lansat al treilea album “Woman” anul trecut si dupa cum s-au prezentat la Sonar – ar trebui sa fie un must pe lista oricarui organizator de festivaluri sau evenimente de la noi!

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts