GROW UP sau cum Mercedes-Benz revolutioneaza marketing-ul in 2017!

-

Ai auzit? Mercedes-Benz marchează o nouă etapă în comunicarea de marketing prin campania “Grow up.”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up.” – cea mai amplă și neconvențională campanie din istoria brandului.

Astfel, Mercedes-Benz evidențiază dinamica pieței de potențiali clienți și evoluția strategiei de marketing, adaptată segmentului-țintă al campaniei – generațiile X și Y. Peste 100 de secvențe de imagini în mișcare și peste 90 de imagini de produs şi stil de viaţă vor spune poveştile noii generaţii, până la finele acestui an.

Campania are o componentă puternică lifestyle-centric, axându-se pe oameni aflaţi la graniţa dintre efervescența adolescenței și responsabilitățile vieții de adult, care reprezintă cel mai bine atitudinea față de viață a autovehiculelor compacte. Una dintre vedetele campaniei lansate global la începutul lunii martie este rapperul american A$AP Rocky. “Grow up.”, care va fi adaptată conform specificului fiecărei piețe, va continua pe parcursul întregului an.

“’Grow up.’ este prima campanie pentru care a fost reevaluată și rescrisă identitatea de brand a Mercedes-Benz. Departe de a fi doar o campanie de promovare, ‘Grow Up.’ este un proiect care oglindește pasiunea pentru inovație a Mercedes-Benz – rescriind regulile, reinterpretând tradițiile, îmbinând modernitatea cu rafinamentul și preocuparea pentru oameni – toate, caracteristici comune Mercedes-Benz și noilor generații. Ne bucurăm că am dezvoltat și adaptat local această campanie specială, prin care ne vom maximiza relevanța în comunicarea către noile generații,” a declarat Philipp Hagenburger, CEO & President Mercedes-Benz România, Managing Director Mercedes-Benz Cars.

Pornind de la amprenta campaniei globale, în România, “Grow Up.” va fi centrată în jurul “eroilor de zi cu zi”, promovând acele exemple locale inspiraționale, cele mai relevante pentru generațiile X și Y.

Prin intermediul storytelling-ului inovator, a conținutul vizual bogat și a mixului de canale utilizat în promovarea campaniei, “Grow Up.” prezintă o nouă perspectivă asupra valorilor tradiționale, reinterpretându-le pentru a sublinia autenticitatea și modernitatea tinerelor generații și, deopotrivă, particularitățile și valorile progresiste ale familiei de compacte Mercedes-Benz.

Astfel, cele cinci modele de compacte Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și vârful de lance al gamei – noul GLA – prind viață pe platforma digitală a campaniei – www.mercedes-benz.ro/growup, fiecare dintre cele 5 modele având asociate trăsături umane arhetipale și contemporane ce reinterpretează valori tradiționale. Utilizatorii sunt încurajați să-și rescrie propriile reguli conform valorilor și cerințelor noilor generații.

“Grow up.” a fost lansat pe plan internațional la începutul lunii martie, printr-un spot TV, cu rol de trailer al celor cinci episoade, stârnind astfel curiozitatea în rândul publicului larg şi îndemnându-i să descopere întreaga poveste. Cei interesaţi pot vizita platforma online www.mercedes-benz.ro/growup pentru a afla mai multe informaţii despre gama de modele compacte Mercedes-Benz, dar şi pentru a avea acces la informaţii despre campanie, aceasta fiind adaptată conform specificului fiecărei pieţe. Campania “Grow up.”, care va continua până la finalul anului, va avea în centru cele cinci modele din gama de compacte a Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA.

Noile feţe ale luxului contemporan

Atitudinea față de viață a noii generații de tineri recent deveniţi adulţi este portretizată de rapper-ul american A$AP Rocky. Filmul despre CLA Coupé prezintă povestea necunoscută a drumului pe care l-a parcurs artistul, de la cartierul rău-famat Harlem până la cele mai bine cotate scene mondiale.

În lista de personaje ale filmului o regăsim pe actriţa Lucy Walters, actriţa şi producătoarea Julia Morrison, actriţa şi regizoarea Anna Zahn, precum şi actorul John Rue din celebrul serial “House of Cards”. Responsabila de motivele artistice ale imaginilor a fost tânăra de 25 de ani, Alice Moitié, din Franţa. Prin înclinarea sa faţă de noul aspect al stilului vintage, viziunea sa s-a suprapus perfect cu mesajul campaniei.

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts