Despre Adinish.com EXCLUSIV la Lumea lu Tache - Oana Tache

Despre Adinish.com EXCLUSIV la Lumea lu Tache

oana tache adinish

Adina Foldager este una dintre cele mai calde persoane pe care le-am intalnit! Daca cineva isi imagineaza ca e usor sa lucrezi cu gravide…Sa le mai si explici cate in luna si stele, sa le mai si sustii, sa le devii in timp prietena buna…Ei bine, Adina poate! Si tot Adina, alaturi de sotul ei au adus pe piata din Romania un brand unic care lucreaza cu brand-uri unicat pe piata noastra! Am inceput colaborarea cu Adinish fix inainte sa termin sarcina si pentru ca asa cum spuneam MERITA, am tinut sa stau la povesti cu Adina ca sa aflu mai multe atat despre filosofia lor de business cat si despre relatiile frumoase pe care le leaga cu clientii. 

*Care e povestea ADINISH?

Atat eu, cat si sotul meu avem o experienta de peste 15 ani in domeniul puericulturii. Amandoi am lucrat pentru corporatii internationale, sotul meu se concentra pe Scandinavia, iar activitatea mea consta in crearea marcilor in toate tarile din lume unde inca nu eram activi. Noi locuim in Danemarca si, de fiecare data cand veneam in vizita in Romania, analizam piata: ce magazine de specialitate exista, ce scaune de masini au oamenii, ce carucioare, service-ul primit s.a.m.d. Suntem putin „brainwashed” de carierele noastre… Prietenii si cunostintele ne cereau sfaturi cand achizitionau produse de puericultura sau chiar ne cereau ajutorul pentru a le procura din Danemarca. Avand in vedere ca cea mai mare parte a populatiei din Romania dispune de spatii mici de locuit, suntem de parere ca un decor aerisit este foarte important, atat pentru parinti cat si pentru copii. Stilul scandinav minimalist mentine armonia intre stilul de viata deja existent al parintilor si schimbarile inerente determinate de aparitia copiilor in viata lor. Suntem de parere ca parinti romani incep sa adopte acest stil, asa ca am decis sa pornim la drum.

 

*Cu ce se diferențiază ADINISH pe piață? 

 

In primul rand as mentiona experienta profesionala si originalitatea. Cand am intentionat sa intram pe piata romaneasca, am facut un research foarte amanuntit, pentru a ne asigura ca oferim un concept nou. Tinem foarte tare la originalitatea noastra si la respectul fata de colegii de breasla. Considerem neetic sa copiezi imaginea si ideile altor afaceri. Piata este libera si ofera posibilitati pentru toata lumea, insa TU trebuie sa te diferentiezi de concurenta daca doresti sa ai succes. In acest scurt timp de existenta este incredibil cata „inspiratie” am ajuns sa oferim si la ce manevre recurg unele firme lipsite de experienta, creativitate si tact social, doar pentru a se asemana cu ceea ce am creat noi si a induce in eroare publicul. Un alt aspect important este ca noi avem stoc, iar clientul poate intra in posesia comenzii sale in maximum 2 zile. Am aflat cu surprindere ca in Romania a avea stoc disponibil nu este unul din cele mai intalnite metode de afaceri. Desigur si noi avem articole foarte mari, care pot fi customizate de client si este nevoie de o pre-comanda, pe care de regula o livram in 10 zile, insa mentionam acest detaliu pe site.

Pe site-ul nostru gasesti un sortiment foarte vast de produse premium, testate la standardele europene cele mai inalte. Daca analizam piata, putem observa business-uri specializate pe un anumit segment, dar nu sunt foarte multe afaceri in acest domeniu care iti ofera un sortiment atat de vast. Adinish ofera produse pentru maternitate si perioada postpartum, esentiale pentru bebelusi, produse de diversificare, scaune de masina, carucioare, mobilier, accesorii, decoratiuni, imbracaminte si lista este lunga… Business-ul nostru se bazeaza pe transparenta. De la informatia oferita pana la structura preturilor. Deseori am sfatuit clientele sa nu achizitioneze un anumit produs de pe site-ul nostru, daca stiu ca nu le-ar fi de folos.

Orice client compara preturile noastre cu cele din Europa Centrala poate observa ca sunt similare (difera doar prin cativa centi, in functie de cursul valutar), pentru ca lucram numai cu preturile recomandate de brand-uri. Am observat ca in Romania preturile la multe produse sunt pozitionate mai sus decat cele din Europa centrala. Intr-adevar, consumatorul final nu este familiarizat cu genul acesta de afaceri. In timp ce bussiness-uri din Europa Centrala primesc alte beneficii de la marci (cum ar fi marketing local, facturi la termen si livrare gratuita), o afacere romaneasca nu le primeste. Toate produsele sunt platite in avans, se adauga costurile de transport, iar costurile de marketing nu sunt sustinute. Desigur ca o afacere romaneasca are costuri mult mai mari decat una germana, de exemplu. Dar pentru noi transparenta este extrem de importanta, pentru ca strategia noastra a fost de la inceput sa fim alaturi de familiile tinere, care necesita o informatie corecta. Service-ul pe care il oferim este, cred eu, ireprosabil. Indiferent ca s-a comandat un produs sau o marime gresita, cautam sa ajutam clientul cat se poate de bine si rapid. Comunicarea noastra este 24/7, stiu ca suprind cateodata mamicile care alapteaza pe la 3 dimineata si ne scriu.   Daca nu dorm, le raspund.

*Știu ca background-ul tău profesional e vast și că ai activat tot în domeniu. Cât de natural a venit pt tine începutul ADINISH? 

As spune foarte natural. Pe langa experienta profesionala internationala vasta pe care o am in dezvoltarea afacerilor, am mai adaugat faptul ca eu sunt nascuta si crescuta in Romania, vorbesc limba si desi nu mai locuiesc in tara de 20 de ani, inteleg mentalitatea si cerintele –  cred ca mai natural de atat nu se poate

*Cu ce nume celebre de pe piața lucrați și cum vezi impactul social media pentru un business ca ADINISH?

Prin Adinish am zilnic onoarea de a face cunostinta cu mamici extraordinare. Cum unele din ele au joburi ‘in lumina reflectoarelor’ in diverse industrii cum ar fi cantarete, actrite, blogarite, modele, prezentatoare si nu numai, atunci faptul ca folosesc produsele noastre si poate le documenteaza pe canalele lor de socializare, acest aspect are impact asupra vizibilitatii noastre.

Daca in urma cu cativa ani plateai foarte multi bani unei reviste sa iti ofere un chenar de publicitate pe o pagina a lor, dar nu stiai daca cineva a cumparat revista sau a vazut materialul tau, ei bine in ziua de azi situatia este diferita. Daca o mamica cu vizibilitate online foloseste produsele, atunci are impact asupra afacerii noastre, desigur si acest impact il sesizezi imediat.

Dar pentru mine, transparenta este extrem de importanta. Singurul interes pe care il am eu este ca persoana care foloseste produsele Adinish sa se identifice cu misiunea noastra si cu stilul produselor noastre. Iar tot ceea ce imi doresc este ca aceasta persoana sa se bucure de calitatea si functionalitatea produsului. Cu atat mai mult, ma bucur enorm cand avem colaborari de ani de zile, pentru ca stiu sigur ca au fost incantate de produsele noastre si revin la noi pentru urmatorul bebe sau pentru urmatoarea etapa din viata bebelusului lor.

Nume celebre sunt o multime, nici nu doresc sa le mentionez ca nu cumva sa omit pe cineva.  Le multumesc din tot sufletul pentru incredere si prietenie si ca mereu imi sunt alaturi.

oana tache adinish

*Dacă ar fi sa descrii ADINISH în 3 cuvinte, care ar fi acela? 

Autenticitate, educatie, transparenta

*Ce ai învățat de la clienții tai? 

Sunt de parere ca am cei mai minunati clienti. Mi se par fascinante legaturile care se consolideaza. Avem clienti fideli, care au venit prima data poate la un targ, cand isi asteptau inca bebelusul si pastram mereu legatura pentru ca desigur trec prin diverse etape cu cei mici. Ador sa ii reintalnesc  Cred ca invatam unii de la alti cate ceva. ‘Prima oara parintii’ nu au experienta, nu stiu cu ce sa inceapa, ce nevoie au s.a.m.d. asa ca noi desigur ii ajutam cum stim noi mai bine in baza experiente noastre profesionale si cea de parinti. Avand aceasta legatura puternica, desigur ca primim inapoi feedback-urile lor, experientele etc si ne ajuta sa le dam mai departe altor noi parinti. Relatia cu oamenii definitive ne invata ceva zilnic.

*Care e cel mai important sfat pe care-l dai viitoarelor mămici? 

Eu nu prea sunt genul de persoana care da sfaturi, pentru ca nu sunt de parere ca sunt in masura sa o fac. Sotul meu si cu mine avem o vorba –  toti suntem copii unor parinti defecti, dar cred ca pe engleza suna mai bine  Nu exista rau sau bine, fiecare familie are un stil aparte, idealismele, obiceiurile, rutina, stilul lor de viata… Si fiecare copil este diferit, noi vedem diferente de comportament la Annabella si Bertil care sunt crescuti in aceeasi casa si adoptam aceleasi masuri cu amandoi. Toti incercam sa facem lucrurile cat se poate de bine si corect, dar cred ca toti gresim candva pe undeva si impactam astfel viata celor mici, fara sa vrem. Cati dintre noi nu isi aduc aminte de niste reactii stricte ale parintilor lor, care poate nu le-am inteles nici pana in ziua de azi?

Atunci cand dau consultanta pentru produse, nu pot decat sa expun optiunile – ‘daca nasti prin cezariana, ai putea avea nevoie de acest produs, daca nasti natural, este nevoie de alt produs’ sau daca alaptezi te pot ajuta cu asa ceva insa da ai nevoie de un biberon, fi atenta la’

Consider ca nu stim niciodata ceea ce se intampla in spatele usilor inchise, in ce context traieste o familie asa ca eu nu sfatuiesc ci ofer perspective, iar un functie de lifestyle-ul familiei, parinti aleg drumul cu care se identifica ei.

*Ești și tu mămică, cum te împărți între “job-uri”?

Jonglam cum putem ca in fiecare familie! Ne tinem spatele unu altuia, rar plecam amandoi. Ori plec eu si sta sotul meu cu copii si invers. Daca se poate, adica daca au vacanta, ca nu ii luam de la scoala ca sa ne insosteasca, atunci desigur ii luam cu noi. Ma pot lauda cu 2 copii minunati, cuminti si politicosi pe care i-am putut lua peste tot si niciodata nu ne-au creat probleme. Pe acasa, ca fiecare copil mai calca ei stramb dar in societate sunt mereu exemplari  Lucky us! Acum amandoi sunt destul de maricei si inteleg ca trebuie sa muncim,ca altfel nu se poate. Le place foarte tare sa se implice si ne ofera ajutorul, iar astfel si ei pot castiga niste banuti de cheltuiala. In Adinish le gasim mereu cate ceva de facut, fie ca numara niste flyere sau pregatesc niste pungute cu cadoute pentru clienti, mereu gasim ceva pentru ca Adinish este o afacere de familie pentru familii

Dar nu totul este roz, cum la nimeni nu este. Exista si momente de reprosuri sau chiar si plansete pentru ca ’iar pleci’ dar au devenit mai putine pentru ca si ei sunt mai mari acum. Dar le-am avut ☹

*Ce ai învățat de la copiii tăi? 

Sa nu imi mai fac planuri.

*La ce surprizele sa ne așteptăm de la ADINISH în perioada următoare?

Suprizele sunt ca sa surprinda.

Suntem in plina expansiune, noi abia am trecut de faza de testare sa ii spunem asa si am observat ca idea noastra este bine primita in Romania si foarte acceptata. Asa ca dorim sa ne extindem, sa ne completam portfoliul cu o multime de alte produse pe care le consideram esentiale in viata parintilor si dorim desigur sa educam.

In momentul de fata ne concentram pe amenajarea showroom-ului Adinish, pe care il vom deschide in curand. In cateva saptamani ne puteti gasi si offline in Bucuresti, pe strada Pictor George Demetrescu Mirea nr 18. Abia asteptam sa va primim in vizita!

 

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts