Cei 7 ani de-acasă la Electric Castle - Oana Tache

Cei 7 ani de-acasă la Electric Castle

N-am mai fost la Electric Castle de 2 ani. Am fost sa vad ce misca in alte parti si-acum m-am intors “acasa”, la Bontida. Si bine-am facut ca m-am intors ca la ce line-up e anul asta, pana si tata vine in weekend sa-si poarte pelerina aici. 🤣 Pe bune! Asa cool e “babacul”.

Si am zis bine pelerina pentru ca, desi e un weekend fara ploi anuntate, aseara ne-a “impartasit” un pic, pe reprize. Cat sa simtim ca traditia se pastreaza la #EC.
Am dat o tura de festival, pe intuneric si mi-am dat seama ca nu sunt schimbari majore de amplasament, insa este sufcient de aerisit. Foarte bine semnalizate zonele, foarte misto vibe-ul in zonele de chill & lounge, activari civilizate ale partenerilor (#Orange asigură pentru prima oară conectivitatea la castel, o zona dedicata TALK-urilor si Media Castle-ul pe baza de instalatii artsy care “aprind” castelul.

Tre’ sa punctez aici si despre comunicare. Cool. Fresh. Unitara. Desi a bubuit aplicatia de notificari ieri (a numarat un prieten cica vreo 34 🤣), n-am cum sa nu apreciez ‘tone of voice’-ul ‘friendly’ si ‘inclusive’ al tuturor mesajelor primite pe cale digitala de la echipa EC.
E foarte cool si merch-ul.

N-am cum sa nu fac comparatia cu Mad Cool Fest de la Madrid cand vine vorba de aranjament, amplasarea scenelor. Exact asa e si la ei mainstage-ul, hangarul, food area & drinks. Dar spaniolii nu au castel. Sau zona de camping. Sau lac. Si nici nu-s la fel de bine organizati. 😉
EC bate acum, in 2019, si catre vibe-ul longevivului Sonar din Barcelona. Cu alte cuvinte, s-a dezvoltat in cei 7 ani o intreaga #EC CULTURE! Arata bine, se simte bine, e o experienta la next level. Si am vazut si simtit asta si in public.

A fost full la Limp Bizkit aseara, desi a fost doar prima zi oficiala de festival. Oamenii relaxati, misto, veniti sa se simta bine, sa danseze, sa strige, sa cante si sa aplaude pentru ca asa simt sa o faca. E un vibe, asa cum am mai zis. E un feeling impartasit de o comunitate care se bucura de un festival matur.

Heh, anul ăsta s-au mai “maturizat” un pic si preturile. S-au mai inmultit si food-court-urile si au mai crescut niste baruri.Craft beer din plin anul asta, drinks cu cocktail-uri un pic cam aglomerate si tonete cu bere rece goarte aerisite. Preturile incep pe la 11 lei berea normala in timp ce berea artizanala & cocktails se invart in jurul a 20 lei. Mancarea variaza intre 10 lei si 40 lei, dar ai de unde alege. Vrei mici, ai mici, vrei somon cu rucola, este!

Imi este destul de clar ca echipa EC a construit si construieste un legacy care marcheaza generatia. Si nu cred ca ar trebui sa ma feresc sa zic ca asa cum este un MTV generation, asa de 7 ani incoace exista un EC generation! Ambele sunt… ‘my generation’.

Abia astept Florence and The Machine azi, dar am scris si despre Fred & co. aka the Limp Bizkit experience. Hai ca nu ploua! 

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts

1 comment