Cand festivalurile romanesti ajung la dimensiuni internationale, experientele devin priceless!

Ne plac independenta, eficienta, inovatia, viteza de reactie, locurile cool, experientele priceless si suntem innebuniti dupa muzica si evenimentele care pun in miscare generatia tanara! Iar Electric Castle si Lollapalooza nu fac exceptie!

Ca in fiecare vara, Mastercard m-a provocat sa imi depasesc limitele… Live the priceless side of music!

Mastercard mi-a fost partener de distractie anul trecut la Lollapalooza la Berlin, iar de curand, pentru al treilea an consecutiv m-a dus la Electric Castle! Si daca tot avem in fata 2 festivaluri premium cu aceleasi valente, m-am gandit ca ar fi cool sa facem o paralela intre festivalul berlinez si deja traditionalul pelerinaj #priceless la Bontida la Castelul Banffy. Asa ca hai sa analizam…:)

Ambele festivaluri au cifre apropiate ca numar de vizitatori – peste 100.000, desi Lolla e un eveniment 100% urban pentru ca se tine in oras, iar Electric reuseste sa mute toata tara la Bontida. Ca sa fiu si mai exacta – anul trecut, berlinezii au declarat peste 160.000 de oameni, in timp ce organizatorii de la Cluj au anuntat anul asta peste 120.000 de prieteni Electric Castle.

Multitudinea de scene si line-up-urile tematice pentru fiecare zona de fiestival in parte sunt iarasi puncte comune. E drept, nu mai sunt impartiti artistii ca pe vremuri pe scene in functie de muzica pe care o promoveaza, dar ambele festivaluri au peste 5 scene la care se intampla mereu cate ceva.

Mixul muzical, priceless.

Desi, ambele evenimente se adreseaza aceluiasi target matur care a experimentat si altceva decat muzica de la radio, cand vine vorba de headliner-i, atat organizatorii Lolla cat si cei de la Electric incearca sa urce pe main stage artisti in adevaratul sens la cuvantului cat si nume cu ecouri si in mainstream – Radiohead si Kings of Leon pe de-o parte, Moderat si Franz Ferdinand de cealalta parte.

Ce e cu adevarat misto la festivalurile de peste tot de cativa ani incoace e ca fara sau cu bratara reincarcabila, poti plati #contactless! La Lolla bratara iti oferea doar acces la festival, la Electric tinea loc si de cash si de card dar asta nu insemna ca nu puteai plati oriunde direct cu cardul tau Maestro sau Mastercard!

Diferentele intre cele doua evenimente sunt date de spatiu, publicul international si branding. Daca la Electric aveai tot spatiul din lume si nu te calcai pe picioare cu nimeni, Lolla mi-a demonstrat ca este cel mai aglomerat eveniment la care am fost vreodata.

Electric inca nu aduce cu zecile de mii de vizitatori internationali, insa la Lolla majoritatea cumparatorilor de bilet sunt din afara tarii. Ceea ce poate inseamna ca ar fi bine sa incepem sa ne promovam mai bine evenimentele in afara tarii.

Libertatea de miscare si de promovare pe care o au brand-urile la festival- daca la Lolla abia zareai un logo mic si ratacit, la Electric activarile brand-urilor care sponsorizeaza evenimentul au avut mai mult spatiu de manevra. Asa se face ca experienta de la Bontida a fost cu-atat mai variata pentru mine mai ales ca am avut si ocazia sa ma relaxez din cand in cand in Premium Lounge-ul Mastercard.

Party Bus + Premium Lounge + experienta festivalului + inovatie + eficienta + contactless + distractie + prietenie + love brand = priceless!

Sau si mai simplu: Mastercard+ Electric Castle+ iVLOG = #electricmastercard!

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts