iNterviu cu organizatorul THE CARNIVAL - Oana Tache

iNterviu cu organizatorul THE CARNIVAL

Am stat de vorba cu Florin Itu, organizatorul THE CARNIVAL! Ce te asteapta in weekend, la festival?! Afli chiar acum de la el. 🙂

 

  1. Cati vizitatori sunt asteptati anul acesta la festival?Pentru cea de-a 4-a editie care are loc in 6-8 septembrie, The Carnival se pregateste pentru aprox. 100.000 de vizitatori care se vor bucura de un line-up deosebit, atat din punct de vedere al artistilor care vor urca pe scenele festivalului, cat si in ceea ce priveste partea de street food.2. Care e artistul pentru care romanii si strainii se calca in picioare anul asta, din punctul tau de vedere?

    The Carnival are un line-up complex si variat, cu peste 20 artisti din tara si din afara, tocmai pentru a raspunde mai multor preferinte ale publicului, ceea imi face aproape imposibila misiunea de a raspunde cu un singur nume. Dintre cei mai titrati la nivel national as mentiona Subcarpati, iar dintre artistii internationali Balthazar si Nouvelle Vague. Nu am anuntat inca line-up-ul complet, deci fiti pregatiti pentru ceva epic!

    3. Care sunt cele mai ciudate cerinte ale artistilor in 2019?   

    Daca te astepti sa fie si cerinte ciudate, atunci anticipezi “ciudatenia” si nu te surprinde nimic. Glumesc. Nu pot sa spun ca am avut cerinte ciudate, poate doar cerinte mai/foarte specifice, dar aici tine foarte mult de artisti si managementul lor si cred ca reprezinta un exercitiu foarte bun pentru orice organizator.

    4. Din punct de vedere organizare, care e cea mai mare surpriza pe care o pregatiti?

    Nu ar mai fi surpriza, daca am spune de pe acum ce am pregatit. Putem, insa, sa va spunem ca va fi cel putin la fel de frumos ca anul trecut.

    5. Care e the “best part of the job” din punctul tau de vedere?

    Valoarea adaugata pe care o aducem manifestarilor urbane in aer liber. The Carnival a pornit ca un eveniment de street-food in 2016, in 2017 devenise cel mai mare eveniment de gen din Europa de Est dupa numarul de vendori, iar in 2018 a iesit din sfera unui “festival” prin amploarea concertelor, activarilor, numarului de vendori pe zona food&drinks si numarului de participanti. Aproape am dublat cifrele de la an la an. Am fost constanti in a integra cat mai natural brandurile cu activari cat mai spectaculoase si deosebite, vibe-urile si flavor-ul bucatariilor. Efortul este mare, dar focusul pe calitatea experientei in sine, cu rezultatele care vorbesc de la sine si cu munca unei echipe care se “hraneste” cu aceste provocari, as spune ca reprezinta “the best part of the job”.

    6. Cum ai descrie “nopti albe la festival” din perspectiva ta? Cat ai stat cel mai mult nedormit/a la festival?

    Acum ceva timp m-am lovit de o zicala care, cred eu, insumeaza raspunsul la aceste intrebari si la nivel individual si la nivel de eveniment in sine. Suna cam asa: “nimeni nu povesteste despre noptile in care a dormit bine acasa”. In oglinda, despre The Carnival se vorbeste, daca este sa translatam si in cifre, la nivel de 20 milioane OTS. Deci cam asta inseamna “nopti albe la festival”. Sa te simti atat de bine, incat sa povestesti despre asta si sa iti doresti sa se intample din nou.

    7. Descrie atmosfera din culise a festivalului intr-un singur hashtag:

    #SaFieCarnaval

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts