INTERVIU: Oana Calin - BEST MANAGER GETTS! - Oana Tache

INTERVIU: Oana Calin – BEST MANAGER GETTS!

Mi-am zis mereu ca femeile frumoase, cool, puternice si interesante ar trebui puse mai des in lumina reflectoarelor. Ca merita mai mult! Si exact asta mi-am propus sa fac pe BLOG de-acum incolo. 🙂 Azi, va fac cunostinta cu Oana Calin- Salon manager la GETT’S. Cine e si cum a ajuns aici, afli din interviul de mai jos.

12467874_10153292629482304_277575650_n

1. Ce inseamna jobul tau?

Consider ca am jobul ideal,sunt Salon Manager la unul din saloanele GETT’S, nu avem spatiu sa trecem toata fisa postului meu aici insa, pe scurt, ma ocup de buna desfasrare a lucrurilor in salon (gestionarea si coordonarea echipei), de partea administrativa (diverse rapoarte, target-uri: pe salon, pe angajat, cele personale; contabilitate primara,salarii etc), de imaginea brandului atat cat tine de mine (de treaba asta se ocupa si marketingul, dar imi mai bag si eu nasul ) de cresterea numarului de clienti si fidelizarea lor.

  1. Cum arata o zi din viata ta?

Trebuie sa recunosc ca nu sunt foarte matinala, iar la job am un program inegal, pot sa merg dimineata sau mai dupa amiaza, in functie de ce program imi stabilesc cu cateva zile inainte.

8-9 ore le petrec in salon si imi face mare placere sa stau pentru ca nici o zi nu seamana cu celalata. De asta imi si place atat de mult, diversitatea zilnica si oamenii cu care lucrez fac fiecare zi speciala. Dupa ce imi inchei programul la salon este inevitabil sa nu apara cate ceva in program cu prietenii, o iesire la un restaurant, un eveniment monden, un film sau sa imi vizitez parintii. Rutina zilnica de om normal, zic eu.

12463997_10153292631202304_83776643_n

  1. Ai avut vreodata o situatie imposibila in salon?

Nimic nu este imposibil! Este adevarat ca in acest domeniu cerintele sunt extrem de crescute, iar noi trebuie sa fim conform asteptarilor clientului, insa atunci cand se intampla sa avem o situatie mai dificila- am invatat sa tratez totul cu calm, sub stres si panica nu m-as putea concentra sa gestionez situatia in directia dorita de mine. Sunt de parere ca orice situatie are si o rezolvare si pentru a o rezolva trebuie sa iti pastrezi mintea limpede.

  1. Cum te descurci cu clientele dificile?

Cred ca Romania are cei mai pretentiosi consumatori de servicii, iar noi vindem servicii de 5 stele si nu ne permitem sa dam gres, de aceea cred ca un punct forte al meu si al echipei mele este comunicarea. Consultarea atenta si indelungata cu clientul sau potentialul client te scapa de o posibila reclamatie sau nemultumire din partea clientului dificil. Cine are notiuni de comunicare cat de cat stie ca sincronizarea in gesturi si pareri cu interlocutorul  creaza o rezonanta intre cele doua persoane. Ori cat de pretentioase sunt ele pana la urma gasim un punct comun inca de la inceputul colaborarii noastre. Deci mai bine previi decat sa combati. Este o vorba “cine se aseamana se aduna” si Slava Domnului, clientii nostri nu sunt dificili, vin relaxati la noi.

12463893_10153292629527304_1313790599_n

5. Ce imi recomanzi la categoria tratamente?

Pentru ca nu sunt de specialitate, nu sunt cosmetician sau hairstylist, iti recomand doar atat. Sa ai grija de corpul tau si sa iti faci tratamente cosmetice la salon si sa nu neglijezi intretinerea zilnica acasa cu produse profesionale.

6. De cati ani lucrezi la Getts si care crezi ca sunt TOP 3 calitati ale tale ca manager?

Anul acesta am facut 10 ani de cand am intrat in familia Getts, spun familie pentru ca alaturi de ei am crescut, m-am dezvoltat pe parte profesionala si am devenit o alta versione de EU, una mai buna cred. Nu am fost de la inceput manager, dar mi-am dorit sa ajung pana in acest punct si am facut tot posibilul sa dovedesc ca pot sa fiu un lider bun. M-am facut remarcata prin ambitia si devotamentul meu si iata ca in 2015  am luat premiul de Best Manager la Getts Awards.

TOP 3 calitati :

  • MA PRICEP LA LUCRUL SI COMUNICAREA CU OAMENII
  • SUNT LOIALA
  • TRATEZ OAMENII CU RESPECT

12483540_10153292629577304_1518918883_n

7. Cu ce vine ca plus valoare Getts in comparatie cu celelalte saloane din Bucuresti?

GETT’S este un veritabil trend-setter in domeniul serviciilor de infrumusetare din Romania este lider de 18 ani pe piata locala de profil si detine un lant de 7 saloane amplasate strategic in diferite zone premium ale Bucurestiului, impreuna cu echipa sa a creat, dezvoltat si implementat, cu o preocupare continua, o lume a frumusetii … prin solutii noi, standarde, educatie, imagine, exemplu, facand pionierat in industria de infrumusetare din Romania si nu numai.

12483640_10153292631212304_2094417978_n

8. Ce face un manager de salon ca tine in timpul liber?

Mai am un job independent, doresc foarte tare sa ma dezvolt si sa ajung intr-un anumit punt, jobul meu secund este acela de impresar si manager artistic. Este cu totul diferit de ce fac la salon, insa au un numitor comun, lucrul cu oamenii si organizarea lor. Cum spuneam mai sus, ador sa comunic si sa descopar oameni noi. Sora mea imi spune ca uneori sunt masochista, sunt atrasa mereu de oamenii complicati sau misteriosi, dar asta ma intriga foarte tare, am o sete nebuna de cunoastere si nu ma las pana nu cunosc fiecare latura a omului. Daca o descopar intr-un mod neplacut, ma indepartez usor, insa de cele mai mute ori am avut surpriza sa intalnesc oameni minunati cu care am legat stranse lagaturi. Deci am intrat in industria muzicala pentru ca este foarte controversata, iar asta ma tine in priza tot timpul.

P.S: Sunt varsator cu ascendant in varsator, deci nu mai am leac :))

12498861_10153292629557304_680834233_n

Oana Tache

I love questions and answers, tattoos and loud music. I'm a social media addict and an adrenaline junkie. I'm your party partner and DIGITAL HOST. Are you ready for some online quality content? :)

View all posts